The Rumford Reporter misleads with incorrect headline

View previous topic View next topic Go down

The Rumford Reporter misleads with incorrect headline

Post by T on Sat Aug 23, 2008 11:35 am

Once again, The Rumford Reporter misleads with an incorrect headline:

LaMarche Steps Down for Financial Reasons But The Casino Effort Moves Forward

(
Link)

Pat LaMarche left Evergreen Mountain Enterprises for ethical reasons, NOT financial reasons as stated by The Rumford Reporter. LaMarche has made it clear that continuing to represent Evergreen Mountain Enterprises (not a casino project) would be contrary to her ethical standards.

Below are excerpts from LaMarche's news release announcing her resignation:

“It is with a heavy heart that I turn my back on what I truly believed to be a remarkable opportunity for Oxford County in particular and Maine in general.”

“I can't remember the last time that I quit something. I'm just not a quitter.”

“I was supposed to represent the project, not be a shield behind which they would hide moral failings and disreputable conduct.”

“I've promised the people of Maine I would never lie to them and if I keep this job, I would have to break that promise.”

T

Number of posts : 2540
Registration date : 2008-06-23

View user profile

Back to top Go down

Re: The Rumford Reporter misleads with incorrect headline

Post by Admin on Sat Aug 23, 2008 8:13 pm

More of what we've come to expect from the TRR group. Thanks for sending this our way T.

There was one thing different about this article. It says it's written by the TRR staff and speaks as though TRR is sponsoring the Casino. Was that written be Carey or is the TRR helping run the Casino effort now?
avatar
Admin
Admin

Number of posts : 356
Registration date : 2008-05-24

View user profile http://rivervalleyfreepress.easydiscussion.net

Back to top Go down

Re: The Rumford Reporter misleads with incorrect headline

Post by T on Sat Aug 23, 2008 10:56 pm

Actually, it says it was submitted by The Rumford Reporter.

(Submitted by The Rumford Reporter at 8/23/2008 12:05:00 AM).

It was written by Seth Carey, though they do not credit him.

T

Number of posts : 2540
Registration date : 2008-06-23

View user profile

Back to top Go down

Re: The Rumford Reporter misleads with incorrect headline

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum